onsdag 2. mars 2011

Oh happy (birth)day!



I går var Kaisas mammas bursdag, og gjett om jeg hadde en fiiin dag! Sukk! Den beste bursdagen jeg har hatt på lenge, virkelig! Kaisas pappa, prinsessa og Kaisa vekket meg, og jeg fikk nydelige rosa tulipaner og ikke minst en SYMASKIN!!! Jess!! Jeg har ønsket meg en symaskin kjempelenge, og fikk helt sjokk da det plutselig sto en nydelig Husquarna Viking foran meg i all sin prakt!


Så derfra gikk det i sying! Prinsessa krever jo sin oppmerksomhet, men innimellom slaga med henne, sydde Kaisas mamma en vimpelrekke til hytta (der er alt blått og hvitt, så fargene var selvsagte), og jammen var det litt stoff igjen, som ble til en liten kjole til snuppa. Veldig morsomt, og Kaisas mamma var kjempefornøyd, spesielt tatt i betraktning at sist man sydde på maskin var i 7. klasse:) En ny hobby er født:)


2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med bursdagen som var! Så koselig å høre at de tok vare på deg på dagen din. Man blir liksom aldri for gammel for gaver - og for en fin gave du har fått! Jeg gleder meg masse til å se mer av hva du får til på maskinen:-)

    Vimpelrekka og kjolen var såå fin, kan ikk tro at du ikke har sydd siden skoledagene...

    Ønsker deg en fin fin dag! og du, takk for en varm og god kommentar igår!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen i går! :) Så flink du er; vimpelrekken og kjolen er nydelige! Takk for koselig kommentar, og så koselig at du vil følge meg videre! Har en giveaway gående nå også, om du vil være med!? ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett