søndag 13. mars 2011

Mine favoritter


Anette med bloggen Anetteshus.com har en utfordring om dagen, og denne lyder som følger: Vis meg din favoritt! Dette vil vi være med på:)


Jeg elsker ting med sjel, og de gjenstandene jeg blir mest glad i, har ofte vært ute en vinternatt. Men ikke alltid! Noen ganger finner jeg noe splitter nytt og masseprodusert, som jeg faller pladask for, og som blir en ny favoritt.




Men noen ting er alltid på favorittlista. Som det gamle toilett/sminkebordet til Kaisas oldemor (min farmor). Det står i gangen min, og burde vært byttet håndtak på, men jeg synes bare det er så fiiint som det er.



Og vi har flere skatter:) I forrige uke var jeg hos en venninne, og hun ga meg rett og slett sin oldefars gamle salmebok og nytestamente fra hans konfirmasjon i 1923! Hun mente det bare ble liggende i en skuff hos henne. Så nå er begge de skinninnbundne skjønnhetene satt inn med lærfett, og ligger på stas hjemme hos meg. Håper ikke oldefaren er lei seg for at de ikke er i familien lengre!




Til slutt må jeg jo få med de to lekre putene jeg kjøpte på H&M Home i går. Ikke spesielt gamle, definitivt masseproduserte og antakeligvis sydd av en underbetalt stakkar, men på favorittlista denne uka er de lell!


Men det er klart at den aller aller største favoritten (foruten prinsessa mi og pappaen hennes) er jo skjønne Kaisajenta mi!
Bilde fra Drøbak i sommer. Sukk! Sommer...

1 kommentar:

  1. Hællendussen! SÅÅÅ nydelig Kaisa er... For en vakring,med de øynene da :-) Hvem er det som kan si nei til henn! *sukk*

    Det bordet du viser der, det forelsket jeg meg i! For ett vakkert bord :-)

    Ønsker deg en super uke!
    Klem klem

    SvarSlett