fredag 11. februar 2011

Nostalgi på Frogner: På landet midt i byen


Kaisas mamma hører jo til gruppen av byboere som bruker store deler av dagen på å drømme om et gammelt hus på landet, men som samtidig er livredd for å flytte ut av byen. Og da går det jo ikke. Eller? Joda, det kan la seg gjøre. I dag fant jeg drømmehuset, et stort, gammelt kråkeslott av en villa, med egen vakker port og stor hage. Midt på tjukkeste (rettelse: tykkeste) Frogner!

Et blikk på huset, og jeg var straks hjemme! Her kunne jeg virkelig fått levd ut alle vintagedrømmene mine. Til og med et skilt som varslet eventuelle innbruddstyver om den farlige Kaisa, var på plass. Men så var det de 30 millionene jeg måtte slengt på bordet, da... Eller var det 40?


Sukk. Da spørs det om ikke rekkehus i Asker er et bedre alternativ likevel. Eventuelt å bli boende på 70 kvadrat litt til.

1 kommentar:

  1. Vet du, jeg var helt lik deg før. Jeg bodde midt på st. hanshaugen og levde herrens glade dager. Så traff jeg mannen i mitt liv, og han tok meg til og med ut av ring3(!!!) Livet langt vekk fra Deli deLuca, Sushi, kino, kafeer og barer har fungert (sikkert fordi jeg jobber i Oslo).

    Det huset du viser, virket jo helt vidunderlig. Men som du sier, det var de penga da ;-) hihi!

    Ønsker deg en super helg!
    Klem

    SvarSlett