mandag 16. mai 2011

Fantastiske Rachel glammer opp Lindex





Nå hører det med til historien at Kaisas mamma er helt akterutseilt når det gjelder nyhetsverdien på denne saken. Dette er nemlig ikke helt nytt. Men jeg fikk hakeslipp da jeg gikk forbi Lindex her om dagen, og så at vårkolleksjonen er stylet av selveste superdiva Rachel Zoe! Lindex er vanligvis ikke min favorittbutikk, men fytti hvor mye lekkert det var i hyllene, signed by Rachel:)


Rachel, som ble mamma for første gang i mars, er en utrolig dyktig LA-kjendisstylist. Hun hadde en periode en egen realityserie hvor man kunne følge henne både privat og på jobb. Selvsagt fremsto hun som rimelig Hollywoodhysterisk, men jeg må si jeg fikk sansen for henne, hun har virkelig stil, og virker i tillegg som en sympatisk og søt dame.


Så for de av dere som er antrekksdesperate dagen før dagen, finn et superlekkert 17. mai-antrekk på Lindex! Og her snakker vi ikke bare undertøy, som de vanligvis er gode på, men alt fra bluser, bukser, skjørt og kjoler. Kjempefint! Bildene er lånt fra Lindex' hjemmesider.

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Jeg har en venninne som jobber i Lindex, så jeg var på showrommet deres og tittet allerede i mars og jeg kjøpte meg den pudderrosa kjolen. NYDELIG!

    Er ikke noe fan av lindex jeg heller men når det er så vakkert som det her, da må man bare!

    Ønsker deg og dine vakre en nydelig 17. mai!
    Klem

    SvarSlett