søndag 6. mars 2011

God vårmorgen!



Selv om Kaisas mamma definitivt er B-menneske på sin hals, er det noe med det å stå opp før klokken 8 på en søndag morgen. Alt er så stille og fredelig, nachspielet i 3. er endelig over, og ingen smeller med utgangsdøra og rusher ut av gården på vei til jobb. Bare jeg og prinsessa, lyden av en spilledåse og av kaffetrakteren som jobber trofast mot målet. Også Kaisa da, som kommer ut for å få litt frokost, og som etterpå, mett og fornøyd, egler seg innpå pappaen, og får lov til å komme opp i senga og sove litt til.


Og når jeg ser ut av vinduet, ser jeg det, på trærne, himmelen og den bare asfalten. Mulig vi må gjennom dagens 5-mil først, men nå kommer endelig våren!

2 kommentarer:

  1. For et Hærlig innlegg.. Ser liksom alt for meg :-))

    Innom for og ønske DEG en fin fin dag..

    Klem Birte..

    HEIA NORGE..

    SvarSlett
  2. Ah! minus babyen din, hørtes det ut som min morgen. Jeg våknet av meg selv kl07 i dag, uthvilt og klar for en ny dag :-)

    Kos deg resten av søndagen!
    Klem

    SvarSlett