mandag 14. februar 2011

Blogger's corner...


Kaisas mamma har fått seg en ny favorittplass! Den tidligere ammestolen er nå ikke lengre bare ammestol, men også i aller høyeste grad bloggestol! Så her sitter jeg, da, og koser meg med pcen og en kopp kaffe, mens trikken suser forbi vinduet:)

Stolen er fra Ikea (Ektorp), og er bare den supreste ammestolen i verden! Også er den fin og da, og en ypperlig bloggestol! Oppi stolen har jeg det varmt, mykt og godt med et heklet pledd fra Kid Interiør, og et annet pledd fra Home & Cottage. Putene er fra Tine K Home og fra Kaisas mormor. Deilig, spesielt når det er så kaldt og surt ute som det er nå! Brrr!



De søte kaffekoppene kjøpte jeg i sin tid på Fryd, noen som husker den butikkjeden? Den var jo bare helt fantastisk, de hadde kjempegode priser, og masse fint. Men plutselig var de visst konkurs, det var bare kjempesynd. Håper de åpner igjen.



Her står koppene, og serviset som hører til, i vitrineskapet og er lekre:)



Ha en fin mandag!

1 kommentar:

  1. Hei!
    "bloggehulen" din så jo riktig så deilig ut! Der kunne jeg glatt latt meg synke inn! hehehe! Herlig!

    Jeg husker Frydkjeden, og jeg savner den jeg også...

    Stor klem

    SvarSlett