torsdag 20. januar 2011

Den glemte hyllas nye liv



På "bua", det vil si en slags rotegarasje, på gården til Kaisas morfar, fant Kaisas mamma en gammel og noe markspist hylle her for en stund siden. En skatt, syntes Kaisas mamma. Noe gammelt ræl, syntes Kaisas morfar. Så da var den saken biff; hylla ble med inn til byen. Og nå, etter diverse runder med pussing, husvask og maling, henger den, hvit og fin, på kjøkkenet til Kaisas mamma. Her paraderes to flasker, kjøpt på loppis i Danmark til 20 kroner stykk, en potte med eføy og en avlegger i en ølflaske fra Riis bryggeri (er den ikke skjønn?), brudebildet og diverse kjærleikssymboler. Ingen tvil om at hylla har det mye bedre nå!


Måtte også få med oppslagstavla vår, kjøpt på Epla.no, laget av flinke Beate. Den er superkjekk, skriver på lappene (som er laminert) med whiteboardpenn, som selvsagt er lett å vaske av. Genialt, eller hva?

3 kommentarer:

  1. Hei, så koselig du la igjen spor på bloggen min - da fant jeg din også.
    Hylla var veldig fin, og mye fin pynt♥


    Legger meg til som følger jeg, så finner jeg tilbake hit!

    God helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så koselig da! Takk skal du ha, god helg til deg og!

    SvarSlett
  3. hei og hopp!
    Så fin den hylla var :-) Hva litt omtanke og kjærlighet gjør! Jeg synes den eføyen var nydelig :-)

    klem klem

    SvarSlett