fredag 14. oktober 2011

Sooo pretty in pink!


Put your trust in God and keep your powder dry!


Oktober er den rosa måneden, og i den anledning kom Kaisas mamma over verdens mest fantastiske rosa dametoalett i går:) På seminar på nyydelige the Mini Bottle Gallery i Oslo finner man denne rosa eksplosjonen av femininitet, og for første gang i mitt liv har jeg stått inne på en offentlig do (eller i alle fall nesten offentlig) i 15 minutter og tatt bilder:)



Rosa undertøy og parfymeflasker i str XXXXXL:)



Pink Ladies' Boulevard:)



Mer parfyme



Og mer undertøy...

Dette toalettet hadde jo ingenting med kreftforeningens kampanje å gjøre, men den lekre, friske, sprudlende rosa livsgleden traff meg midt i hjertet. Alt den rosa kampanjen står for, fantes på et toalett:













Og til de som tapte kampen... vi glemmer dere aldri. Takk mamma <3


7 kommentarer:

  1. Trodde dette var i utlandet,for et boudear eler hva det heter:)
    Håper det går bra med dere i det nye huset..
    ha en fin helg
    klemklem

    SvarSlett
  2. Ikke sant det er vakkert der?! Du burde gått inn på herredoen også, for den er meget lekker den og :)

    Håper alt er bra med deg, skjønne!

    Nyt lørdagen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for varmende kommentar på bloggen min.
    Sammen er vi sterke!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :) Du må komme på lunsj igjen snart, vi jobber tross alt så nærme.

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    SvarSlett
  5. God jul til deg og dine!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Hei! :-) Så spennende med huskjøp da!! Gratulerer! :-) Gøy at du likte globusen, jeg regnet med det var en julegave, når jeg fikk en bestilling fra en mann :-) Ha en fortsatt fin romjul, og et godt nytt år! KLEM

    SvarSlett
  7. Heisann!

    Takk for koselig kommentar på bloggen min;)
    Bordet du spurte om, er fra Fretex og malt hvitt. Typisk kjedelig mørkebrunt bord man finner mange av..
    Vi(dvs.mannen) har skåret bena kortere før vi malte.

    SvarSlett