mandag 13. februar 2012

Et bittelite walk-in closet



Etter å ha bodd i USA, hvor selv den minste studentleilighet har minst ett walk-in closet, slutter man aldri å drømme om dette fantastiske garderoberommet.

Det er jo så praktisk, man spaserer rett inn, og har perfekt oversikt over garderoben. Mye lettere å finne dagens antrekk enn når man må rote som en gal i skuffer og skap. Kort og godt blir alt mye bedre med walk-in. Så da det nye huset faktisk HADDE opptil FLERE potensiellle walk-in closets, var lykken komplett for Kaisas mamma.

Etterhvert viste deg seg imidlertid at det ikke er bare bare å få Carrie Bradshaws skap installert i et rekkehus på Slependen. For det første er mitt skaprom omtrent 15 ganger mindre enn singelliv-skapet, og dessuten ser ikke klærne mine og skjortene til Kaisas pappa spesielt lekre ut der de henger.



MEN et walk-in closet er et walk in closet, og det ER stas å gå inn og hente klær i skapet.
Til og med det å hente sokker og undertøy i undertøysskuffen er noe helt annet nå! Og skulle man ha noe å skjule en dag, er det bare å lukke døra:)


Ha en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. Drømmen for de fleste er vel et slikt rom. Synes du har fått til en smart løsning jeg:)

    SvarSlett
  2. For en herlig drøm å få oppfylt!
    Gøy å se bilder fra ditt nye hjem:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg lurer veldig på hvilken skrift-type du har brukt på headeren din?
    Ønsker deg en fin onsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett