torsdag 21. juli 2011

Salg i favorittbutikken...



Bilde lånt fra www.ti-mo.no

Oioioi!! Til min store glede oppdaget jeg at det for tiden er 50% salg på min favorittbutikk, By Ti Mo, i Niels Juelsgate her på Frogner. Og sånt er ikke helt ufarlig, i hvertfall ikke for lommeboka:)




Det gikk ganske greit, men jeg fikk da med meg endel lekkerbiskner. Utrolig mye fint! Og til forskjell fra en del kjedebutikker, er det ikke sånn på By Ti Mo at de kun trekker frem gammelt tøy de ikke har fått solgt når det er salg, neida, hele kolleksjonen ligger ute til halv pris! Herlig







Jeg prøvde å unngå å se den veien, men jeg registrerte også at det har kommet inn masse lekkert høsttøy. Klikk her for å se høst 2011-kolleksjonen. Sukk! Men nå blir Kaisas mamma fin til oppstart i ny jobb i slutten av august:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar