torsdag 24. mars 2011

Vakre kjøkken i postkassa


Vanligvis blir Kaisas mamma alt annet enn blid av all reklamen som dumper ned i postkassa. Men i går fikk vi en brosjyre fra kjøkkenleverandøren Norema, og alle hjerter gledet seg, mitt gledet seg ihvertfall veldig!



I utgangspunktet er jeg kjempefornøyd med vårt fine Ikeakjøkken, men etter å ha sett denne brosjyren, må jeg innrømme at jeg begynte å drømme. Noe så nyyydelig! Sukk...




Må si jeg ble full av beundring for Norema her, altså. Kjempelekker kjøkkendesign, fantastiske bilder, og skikkelig flott brosjyre. De viser mange lure oppbevaringsløsninger, med bruk av kjøkkenskap både på soverom, i gang og på bad. Dette gir et fint og gjennomført uttrykk til boligen, noe jeg vil si er spesielt virkningsfullt i mindre leiligheter.
Tenkte jeg skulle gi beskjed til Norema om at det er helt greit for meg hvis de skulle ønske å sponse meg med et kjøkken...
Bilder er lånt fra Noremas hjemmesider

1 kommentar:

  1. Åh! Så mye fint! Jeg kunne tenke meg ett Norema kjøkken jeg også. Vi har 5 år gammel Sigdal kjøkken, som det ikke er noe galt med, det er bare ikke vår stil ;-)

    Herlig inspirasjon du delte i dag:-)
    Klem

    SvarSlett