tirsdag 22. mars 2011

En fugl i hånden...


...er mye bedre enn en hel haug på nettet, som man har lyst på, men ikke kan kjøpe fordi det er aaalt for lenge til lønning... Men uansett, det er utrolig mye morsomt med fuglemotiv for tida:) Sannsynligvis i anledning den herlige våren som er i anmars. Her en liten collage av fugleting jeg ønsker meg.

Tapet og fuglekopper fra Pip Studios Amsterdam, hjemmelagede øredobber, votter og kort fra Epla, nøkkelring med nøkkelholder og magneter fra kinu.no

3 kommentarer:

  1. For en vidunderlig collage! Flink du er... Jeg kom skikkelig i vårmodus av den :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig collage...likte så godt vottene:)
    Hvor ble de av på søndag??:)
    Var utrolig mange mennesker der.....
    Ha en fin vårdag..
    klemklem

    SvarSlett
  3. Flott collage - her var det mye jeg også kunne tenke meg. ;-)

    SvarSlett