onsdag 16. februar 2011

Vandets anvendelse i sygeplejen...


Kaisas mamma var en tur på markedet på Blå i helgen, og det var faktisk Kaisas pappa som fant denne morsomme, gamle boksiden til 30 kroner, som illustrerer hvordan man utførte det daglige (forhåpentlivis!) toalett når man var innlagt på sykehus tidlig i forrige århundre. Flinke mannen:) Sammen med en ramme til 40 kroner, kjøpt på bruktmarkedet i Birkelunden (Grünerløkka), ble det rett og slett en kunstverk:) Perfekt til badet!





Neste uke tror jeg at jeg skal prøve å finne noen gamle boksider fra barnebøker. En av bodene på Blå hadde mange slike sider, så det bør være gode muligheter:)

Ha en fin kveld:)

1 kommentar:

  1. Nydelig! Lenge siden jeg har vært på markedet på Blå og når jeg ser hva du har funnet, tror jeg at jeg skal ta meg en tur på søndag :-)

    Ønsker deg en super kveld!
    Klem

    SvarSlett