mandag 31. januar 2011

Jeg ønsker meg...



...en av disse veskene fra Big Buddha. Eller aller helst alle tre, og resten av kolleksjonen!




Big Buddha-veskene designes av Jeremy Bassan fra San Francisco, som ble inspirert til å begynne å designe veskene på en tur til vakre, vakre Thailand. Nylig har Bassan inngått samarbeid med en annen amerikansk favoritt, Steve Madden, og flyttet til New York. Så det blir spennende å se hva disse to kan få til sammen! Send gjerne vareprøver til Kaisas mamma!

1 kommentar:

  1. Vakre vesker! Jeg tror ikke jeg kan kjøpe noen flere vesker, for da blir mannen i hus gal. Den siste jeg kjøpte var en Mullberry veske da jeg var i London og den har han merket seg --- iiik!, men ikke sagt noe :-) hihi!

    Har aldri hørt om Bassan, men Madden vet jeg om. Blir spennende og se! Nydelig den vesken helt til venstre, me want!

    Ønsker deg en fin start på uken :-)
    klem klem

    SvarSlett