torsdag 9. februar 2012

Sofakos...



Koselig kveld. "Voksentid", fyr i peisen, en kopp kaffe og hjemmelagde macarons. Ikke like fine som Manuelas, men det de ikke hadde på utseendet (tydeligvis skulle man bruke mandelmel uten mandelskall. De rosa macarons'ene mine ble brune, og det ble jammen kremen også...), tok de heldigvis igjen på smak. Mmmm! Farlig godt!


Eføyen er litt pjuskete, men jeg er veldig glad i den, siden den er en avstikker fra eføyen min mamma hadde i stua i flere år før hun døde for 6 år siden. Så da var liksom mamma med på kaffekosen:)


Koppene er fra Rörstrand og heter Swedish Grace, og skålen ble kjøpt på loppis i Frankrike i sommer.


Ha en fin kveld dere også!

2 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

    Vakker sofakos :) Makroner er deilige!

    Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Kooooos!!

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett